lørdag den 1. december 2012

Tilda Julehjerter

har jeg lavet igår.

Da jeg lavede jule englen til mellemste barn var der et hjerte mellem hænderne på englen. Sødt.

Herfra har jeg snuppet ideen til at lave tre små jule hjerter. Jeg ved dog, at de også kan købes som sæt i en lille pose. Så hvis du også falder for ideen, kan du jo evt. købe det som et lille kit.



Jeg synes hjerterne er så søde, og specielt julede er de vist heller ikke, for som mellemste barn sagde, da hun fik englen. Tusind tak, det er da ikke julepynt. Dog er det for mig, julepynt. 

5 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :-)
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. hvor er de bare smukke dine englehjerter :-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle smukke hjerter
    Der er ikke noget bedre end home made pynt ;-)
    God 1 dec til jer knus

    SvarSlet
  4. hold da op hvor er de bare fine !
    hilsen Mona

    SvarSlet