mandag den 3. december 2012

Superstjerne.

Sådan en sad jeg og lavede igår aftes.
Jeg startede for to år siden, men det er først nu det er lykkedes for mig at få den til at se rigtig ud.





Jeg synes den er flot. Måske fordi den har været så svær at få til at se rigtig ud.


Hvis I ønsker en DIY må i sige til, så laver jeg en. Det kan jo ikke være så svært mere. Nu kan jeg det.


I ved vel godt, at vi er to bloggere nu.
Sandra, mit ældste barn, vil også gerne blogge og jeg greb altså chancen til at få hjælp her på min blog.
I lørdags var vi oppe ved Sandra og hun viste mig sit nye indkøb. En kæmpe camera, så hun kunne begynde at tage gode, smukke billeder, istedet for at det altid skulle være med Iphonen. Jeg ved så ikke om vi kan se en forskel, men det ser vi.



Ideen med at lave fire sider for oven er også hendes, samt at der skulle være forskelligt der inde. Nu kan I finde DIY'er på en side, madopskrifter på en anden, men strik og hækling skal i aktivt søge efter på selve bloggen. De fleste opskrifter er jo også købte, men giver dog en ide om hvad man kan strikke selv.
Hækling bliver så Sandras domæne, da jeg er lidt mere vild med at sy og strikke. Så det passer mig fint.

Mad indlæg om tirsdagen skiftes vi så til at lave.

Ønsker dig en super skøn mandag, om der er sne og frost eller bare sol. 

19 kommentarer:

  1. wow ! hvordan har hun fået de 4 øverste sider frem ?
    jeg har gerne villet noget lignende - men har ikke lige fundet fidusen,
    Flot stjerne - rigtig fin.
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona.

      Jeg skriver til Sandra, at du gerne vil have et kursus. Jeg ved hun brugte meget lang tid på at få det lavet, så hun bliver glad for din tilbagemelding.

      Slet
  2. En mor og datter blog, det lyder rigtig hyggeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det også, men nu ved jeg jo at to dage i ugen gør hun det og når jeg så er på "tom hjerne" niveau så håber jeg på indlæg fra Aarhus.

      Slet
  3. Sikke en fin stjerne du har fået lavet dig. Jeg så noget på drk, hvor nogle scrapbooking damer lavede sådanne stjerner. Mon man kan lave nogle helt vildt miniature udgaver?
    Det er da hyggeligt med en mor-datter blog og god idé med de forskellige blog-faner. Jeg har også lavet en fane eller to, men er ikke så god til at holde dem opdateret. Fik altså helt dårlig samvittighed.

    SvarSlet
  4. Det er en super flot stjerne du har lavet.
    Dejligt at have noget til fælles med vores døtre.

    Yt

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Yt,
      og ja det er dejligt, at have noget tilfælles med sine døtre.

      Slet
  5. Hold da op, hvor er den flot! Spændende med bloggen - rigtig god ide!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette, og ja jeg synes jo også det er dejligt med aflastning på bloggen og nye input, som jeg måske ikke lige tænker på

      Slet
  6. Det er da skønt, I kan samarbejde om bloggen, det lyder rigtig hyggeligt. Jeg kontakter også min datter, hvis jeg skal have noget lavet om; hun har sin egen blog og er ret skrap til at lave ændringer.
    Superfin stjerne, du har lavet

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også godt at vi har nogle super gode og dygtige døtre der kan hjælpe os,når vi kører fast i det. Jeg håber da ikke at Sandra kommer i tanke om at starte en blog for sig selv....

      Slet
  7. Flot stjerne - og sikke et kæmpe stykke arbejde.

    Jeg har godt bemærket at I har været 2 om at skrive - jeg har dog været forvirret. Nogle gange når Sandra har skrevet - så troede jeg det var dig (Lis) - og så gav det ikke rigtig mening.
    Jeg er ikke tilhænger af fællesblog. Jeg synes at en blog er meget personlig. Man kan godt lave et blog-fællesskab, hvis man vælger at skrive om et fællesemne. Men når man skriver om livet sammen med kreative indlæg, så synes jeg, at det bliver et forkert miks. Man skal være opmærksom på, at man også står inde for, hvad den anden skriver og laver. Også selvom man ikke er enig. Jeg er sikker på at I ikke er uenige eller har planer om store politiske udfoldelser. Blot mine tanker til jeres blog-fællesskab.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også haft det svært, synes også det var forvirrende, men mest at mine læsere ikke kunne finde ud af det, så fremover må vi jo gøre mere opmærksom på det.
      Sandra skriver sig jo også under ved navn, det gør jeg ikke, så hver især står vi inde for det vi skriver og hvis, så må vi jo bare være enige om ikke at være uenige :D.

      Slet
  8. Sikke en god ide med sådan en deleblog. Det er da også meget sjovere at være 2 om det. Jeg glæder mig til at se, hvad I finder på fremover.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det har været lettere ved at være to, samtidig med at Sandra for det meste skriver om hækling. Det gør jeg jo ikke så meget i mere.

      Slet
  9. det er dog en dejlig ide, at i så kan være to om at komme med gode ideer :-)

    SvarSlet
  10. Flot super stjerne. Også jeg synes at i nu officielt er 2 om bloggen

    SvarSlet